DibOoo Våran Bästis!!

Min små killar och evelina leker i sandlådan, medans vi repade akcustiskt
hemma hos mig, inför bandit radio gigget..


Min Älskade Evelina<3 såååå fin!!
Snabb e han också, hahhahaha!!! hopp och skutt diboplutt!!
Dibo 2 veckor gammal, hur söööt???...helt galet!!! hur kan man inte gilla
staffar, pittar, anstaff?? goaste rasen ju...
Dibo 1år, Sprungit som en tok i en skidbacke i slottsogen, han blir fan
aldrig trött, önskar jag kunde haft hälften av hans kondis :)
Finns det någon finare amstaff/staff?? nänä tror inte det, världens snällaste
helt otroligt bra hund...är det någon som har en liknande hona så kanske vi borde
para dem, vill vill helst para Dibo med  en engelsk staff..

Kommentarer
Postat av: Vicky

jag har två tikar. pit/amstaff mixar. Underbara hundar. Den ena är omplaceringshund som jag hjälpt så hon har blitt go som en nallebjörn! Den andra säger uppfödaren (som jag inte känner att jag kan lita på så mkt) att det är en pit amst mix, men hon ser helt o hållet ut som en engelsk staff och även hennes mamma gör det! Fina hundar! Är aktiv i många saker som gäller dessa hundar och kampen för en rättvis bild av dem. Mötte för ett par dagar en en kvinna som var ute på promenad med sina små hundar, hon talade om för mig att "såna mördarmaskiner som jag hade skulle man minsann ha munkorg på".. tragiskt när media ger omvärlden en sån skev bild på dessa stackare! Inte deras fel att det finns idioter som håller i deras koppel! Fin hund ni har, ser välmående ut! :) Finns bilder på mina på min blogg om du skulle vilja se dem! Helt fantastisk bild på evelina där med körsbäret!!

2010-12-21 @ 01:00:49
URL: http://softiz.blogg.se/
Postat av: jimmie

jag håller med, i början när vi hade dibo så va folk gör rädda för dibo och ville inte att deras hundar skulle leka med han, men jag har aldrig koppel på honom och han går alltid fot, han är inte ens intresserad av andra hundar, om en hund skäller och står 1 meter ifrån så tittar inte ens Dibo dit, helt sjukt gött, så nu pratar alla grannar svin bra om honom, och att dom önskar att deras hundar va lika duktiga...hahaha!!! så kul!! staffar är de bästa hundar som finns, folk som tror annat kan dra åt hel..te

2010-12-21 @ 11:11:48
URL: http://dbajimmie.blogg.se/
Postat av: jimmie

tack så mycket för att du hjälpte mig med headern!!!!!

2010-12-21 @ 11:12:42
URL: http://dbajimmie.blogg.se/
Postat av: Vicky

Låter som en toppen hund! :) han kanske ska få träffa min ena flicka nån gång o se om han blir kär ;) hehe! Ska ju ner på maiden i sommar i gbg så kan ju dumpa av henne då o plocka upp henne på vägen hem sen :P haha!

Kan ju tipsa om ett forum www.pitbullforum.se som några vänner till mig är med och driver. Alla möjliga hundmänniskor med olika raser som är med där o så är det kul o läsa runt,hitta hundträffar o lätt o fråga om man undrar över nåt beteende t ex med hunden o s v! :)

2010-12-21 @ 12:31:58
URL: http://softiz.blogg.se/
Postat av: Malene

Hejsan, jag har en Amstaff/staffe, hane på 16 veckor, intresserad av att kanske para sedan? när han blir äldre? Ta min msn om du är instresserad [email protected]

MVH

MaaleneB

2011-01-12 @ 13:17:56
URL: http://miilko.blogg.se/
Postat av: Anna

Underbara hundar är vad dem är! :D

2011-11-09 @ 10:15:32
Postat av: Beatrise!

haha jaa du hundar har väldigt bra Kondis till skilland från sig själv.. har också en Anstaff och hon är hur underbar som helst!! ;D

2012-03-22 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0